Samsung WF80F5E4Q4W/EN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF80F5E4Q4W/EN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

pluym 16-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Door aanbeveling consumentengids en om dat wij al meer producten van samsung hebben en de vormgeving van de wasmachine wel bevalt heeft er toe bijgedragen om ook dit product van samsung ook uit te proberen.
we hebben de wasmachine nu een paar dagen en de resultaten zijn zeer goed alleen duurzaamheid kan ik nog niet egt geven om dat we de wasmachine nog te kort voor hebben .

johnhuff 27-12-2013

Waarom geef je dan een 3 voor duurzaamheid? Zo geef je een behoorlijk negatief oordeel, terwijl je zegt de wasmachine te kort te hebben om hier een oordeel over te geven.

Epronk 08-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Een zeer makkelijk bedienbare machine waar veel mogelijkheden opzitten.
Het is ivm kinderen makkelijk dat er een kinderslot op zit zodat hij niet van zijn programma verzet kan worden.

Verder is deze machine stil en zuinig in verbruik en ook goed in prijs/kwaliteit.
Voor elke was heb je op de bedieningspaneel een overzichtelijk en makkelijk bedienbaar programma.

Heer BS 07-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Ik ben tot nu toe enorm tevreden met de wasmachine ben al 11 wasjes verder. Vlekken haalt hij er zo uit en de was ruikt heerlijk.

Hij is/heeft:
- Stil
- Een mooi vormgeving
- Makelijk in gebruik
- Geeft heel fijn de wastijd aan (hij is ook snel klaar met de was
- Weinig wasmiddel nodig

Ben enorm tevreden als hij de komende 6 tot 10 jaar gewoon mee gaat koop ik zeker weer een samsung wasmachine!!

(duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen heb de wasmachine net)

Echt een aanrader!!

ednederlof01 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

We hebben deze machine gekocht via Bol.com en vervolgens via elektrokoopjes.nl laten bezorgen. De bezorging ging uitstekend en volgens opgaaf vooraf.
Na uitpakken van de machine, deze zelf op de plek gezet. Uiteraard is het verstandig de gebruiksaanwijzing te lezen, alvorens direct te gaan wassen. Er zitten bijvoorbeeld voor deze machine 3 schroeven aan de achterzijde met een soort van steunbeugels die eerst los moeten. Daarna moet je de machine 1 x laten draaien zonder wasgoed erin. Ook een handige functie van het apparaat is het kalibreren. Hiermee kan de machine dus zelf nagaan of de machine recht geplaatst is en dat alles goed draait. De eerste was die eruit kwam rook erg fris en na nu 4 weken elke dag een was te hebben gedraaid kan ik niet anders zeggen, dit hadden we eerder moeten doen. van iPhone 4 naar een Galaxy Note 2 en dan nu ook een wasmachine van Samsung. Ik ben helemaal om.

Stoosh 01-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Erg fijne machine. Helder menu en het LCD scherm is erg handig, vooral om te zien hoe lang de was nog nodig heeft. Fijne grote trommel die veel was toch schoon en fris krijgt. Erg tevreden dus.

musti55 01-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Na 14 jaar AEG te hebben gehad, nu een Samsung. Prima machine, wast goed schoon, en is makkelijk te bedienen. lekker groot trommel voor dekbed en 1 keer was draaien wat ik eerst in 2 keer over deed.
Heeft veel goede standaard programma's die je zelf ook nog eens kunt aanpassen.machine maakt nauwelijks geluid.ik ben er blij mee!

Gwendy 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Ik ben zeer aangenaam verrast over de mogelijkheden en de capaciteit van dit toestel.
Ik draai heel wat machines op een week met 3 kids waarvan 1 keeper en 1 judoka en ik hoef de kleren niet langer te weken om de vlekken te kunnen verwijderen, zelfs met het programma "eco was". Je hoeft ook geen geleerde te zijn om het toestel te bedienen; dit wijst zichzelf uit...

Top produkt 28-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Nou prima produkt, heb nog nooit de was in 1dag kunnen afmaken. Nu wel dus door die korte programma's die je zelf kan instellen. Geeft ook een leuk deuntje:) Zelf mijn man die een computerleek is kan het bedienen. Kortom met deze wasmachine kan een kind zelf de was doen.

Top produkt 28-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Nou super zuinig, voor het feit dat hij volledig uitschakelt, en ook programma's heeft van 15 min, in geen jaren heb ik mijn was in 1 dag kunnen afmaken!!. das toch fijn?

Harpoenier 21-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Prachtige wasmachine van Samsung met een prima prijs/kwaliteitsverhouding, zeker met de speciale promotie van Samsung. De machine is heerlijk stil en geeft een vrolijk deuntje als de machine klaar is met wassen. De was is schoon en fris, zoals het ook hoort. We zijn in de 21e eeuw van het wassen gestapt! Machine is volledig in het Nederlands, wat het gebruiksgemak ten goede komt. Ook de gebruiksaanwijzing is helder. Toch nog blij dat de oude machine kapot ging! Hopelijk zijn we over 10 jaar nog zo enthousiast over de duurzaamheid van de machine.

Ramon4123 21-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Hij wast stil en zeer schoon. Pas een paar dagen in bezit, maar zeer tevreden. Prijs-kwalteit verhouding is prima. Heb gebruik gemaakt van 50,00 cash-back actie van Samsung.

Manonna1983 20-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Superfijne wasmachine, grote trommel. Energiezuinig. Super blij met deze aankoop! Centrifugeren hoor je bijna niet. Moest wel even wennen aan alle piepjes en deuntjes, dacht steeds dat er wat was maar hij geeft een melding als hij opstart en klaar is, of als de deur niet goed dicht zit etc.

irisB 20-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Nadat we een condensdroger van Samsung hadden aangeschaft nu ook een wasmachine gekocht. De was wordt er mooi schoon en ruikt lekker fris. De wasmachine heeft een ruim aantal programma's bijvoorbeeld speciaal voor donkere was en babykleding. Het apparaat oogt mooi en is vooral ook heel erg stil.

Erg blij mee dus

ijskonijntje 17-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Super machine, ziet er goed uit. Wrkt makkelijk. Maakt weinig geluid. Zoemt alleen maar bij het centrifugeren.

Jannie10 16-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Vind het een reuze handige wasmachine, met veel keuze mogelijkheden, en zuinig in gebruik.
heb hem nu al een aantal keren gebruikt, en voldoet prima.

evanderlinden 15-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Prachtige, stille machine. Gekocht via Coolblue (fantastische service!) Eenvoudige bediening, alles wijst zich vanzelf. Heel handig dat ie aangeeft hoelang het programma nog duurt. De grote capaciteit is een enorme verbetering na onze vorige 5 kg machine. Trommel is via de enorme deur goed bereikbaar. Over de duurzaamheid kan ik nu nog weinig zeggen, maar voor de rest is het werkelijk een topmachine!!

C.P. Werner 15-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Ik heb deze wasmachine nu 3 weken.
Het is een fraai apparaat en makkelijk te bedienen.
Doet zijn werk naar tevredenheid en produceert alleen tijdens centrifugeren enig geluid.
Dik tevreden maar zal zijn duurzaamheid nog moeten bewijzen.

rondvonker 14-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Mooie wasmachine, alleen de de bedienings draai knop voelt niet echt stevig aan.Deze machine is ook erg stil.wat natuurlijk positief is.

jeaninevanriel 14-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Een mooi vormgegeven, betaalbare wasmachine. Er zitten volop mogelijkheden op en is makkelijk te bedienen, dus gemakkelijk in het gebruiksgemak. Maakt weinig geluid wat ook prettig is. De grote trommel van 8 kg is ideaal zeker met kinderen.

Freek Va 14-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

De wasmaschine werkt erg prettig: zeer gebruiksvriendelijk en ik ben blij met het resultaat. Alleen het 'ik ben klaar' melodietje is bagger..

W v Broekhoven 12-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Perfecte wasresultaten zelf met volledige eco bubble programma we hebben hiervoor miele gehad en deze is zeker beter tot nu toe. vooral het lage energie verbuik is heerlijk zeker met een baby waardoor we veel kleine wasjes hebben ideaal met het 15 minuten programma.

Freek Va 10-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

De wasmaschine is erg prettig in gebruik, zuinig en nog stil ook. Zo is het minder erg dat onze oude wasmachine kapot ging.

Erwin de Visser 09-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

wat we tot nu toe gewassen hebben is super schoon. ook met het eco bubbel programma gaan ook alle vlekken eruit. makkelijk te bedienen

Patrice1001 08-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Prima Wasmachine die doet wat hij moet doen en dat tegen de laagste kosten.
Er zit een melodie op die aangeeft dat hij klaar is en deze is (in tegenstelling tot onze oude) ook uit te zetten zodat je niet midden in de nacht wakker wordt van je wasmachine. De uitgestelde start is ideaal omdat de machine zelf berekend op welk moment hij moet beginnen om op het gewenste tijdstip klaar te zijn. Ik vind deze machine een perfecte vervanger voor onze oudere LG.

JaSla 01-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF80F5E4Q4W/EN

Machine wast heel schoon en is gemakkelijk te bedienen.
Levering was heel correct en snel. Machine geeft nu al een betere indruk dan de vorige AEG machine.